Narodil se v roce 1978 v Bratislavě. Dnes žije a působí převážně v Čechách. Absolvoval Bratislavskou státní konzervatoř, obor skladba. Do Prahy přesídlil již za studií, kdy na Karlově univerzitě vystudoval filozofii. Doktorát následně získal na FAMU. Věnuje se především psaní scénické a filmové hudby. Vedle toho přednáší na FAMU a Baťově univerzitě ve Zlíně mj. teorii filmové hudby nebo hudby v animovaném filmu.
V oblasti filmové a televizní tvorby napsal hudbu například k filmům Lov na černého žraloka (2018, režie David Jařab), Zlatý podraz (2018, režie Radim Špaček, nominace na českého lva za nejlepší hudbu), Modrý tygr (2012, režie Petr Oukropec), Krajina ve stínu (2020, režie Bohdan Sláma, oceněno českým lvem za nejlepší hudbu), Božena (2021, režie Lenka Wimmerová, minisérie ČT), Stíny v mlze (2022, režie Radim Špaček, seriál ČT), Poslední závod (2022, režie Tomáš Hodan) a další.
Pokud jde o oblast divadelní, vytvořil hudbu zhruba ke stovce inscenací. Spolupracoval či spolupracuje s mnoha režiséry, za všechny jmenujme alespoň Davida Jařaba (např. Macbeth too much blood, Sherlock, Dobří hoši, aj.), Jana Friče (např. Král Oidipus, Faust, Tartuffe, aj.), Štěpána Pácla, s nímž tvoří od roku 2008 (např. Konec Masopustu, Brand Oheň, Krvavé křtiny, El Principe Constante, Ivanov, Modrý pták, Z prachu hvězd, Strýček Váňa, Antigona, aj.), Natálii Deákovou (např. Zámek, Je třeba zabít Sekala, Srpen v zemi indiánů, Caligula, Vila Verdi, Mefisto, Linie krásy, Modrovous). Dále spolupracuje s režiséry Annou Petrželkovou, Mikulášem Tycem, Adamem Svozilem, Miroslavem Bambuškem, Danielou Špinar a dalšími.
Pracoval v mnoha institucích např. Národní divadlo v Praze, Městské divadlo v Brně, DJKT v Plzni, Divadlo Na zábradlí, Rubín, Slovenské národné divadlo, DPM v Bratislavě, Horácké divadlo v Jihlavě, Divadlo Petra Bezruče v Ostravě, Národní divadlo Moravskoslezské, Divadlo na Vinohradech, Horácké divadlo, Meetfactory, National Theater Oslo, Studio Hrdinů, Strašnické divadlo a mnohá jiná.